25980
page-template-default,page,page-id-25980,stockholm-core-1.1,woocommerce-no-js,select-child-theme-ver-1.7.1,select-theme-ver-5.1.7,ajax_updown_fade,page_not_loaded,wpb-js-composer js-comp-ver-5.6,vc_responsive

Fungerer ikke OysterMousen din?
Gå igjennom denne sjekkliste før du tar kontakt med din forhandlere, eller distributør.

  • Ved å åpne OysterMouse (se vedlagte link til brukermanual) så vil en bryter «ON/OFF» komme til syne. Kontroller først at bryter er i «ON»-posisjon før man tar i bruk OysterMouse. Det kan være slik at den er satt i «OFF»-posisjon for å spare batteri fra produksjonstid
  • Kontroller at det kommer et lys tilsyne oppe på OysterMouse ved ladning med medfølgende kabel
  • Kontroller tilkobling mellom OysterMouse og medfølgende USB-dongle ved å plassere USB-dongle direkte i en USB-port på PC/datamaskinen og ikke via en dockingstasjon/replikator
  • Kontroller tilkobling mellom OysterMouse og medfølgende USB-dongle ved å plassere USB-dongle direkte i en av de andre USB-portene på PC/maskinene (dersom maskinen har flere USB-porter
  • Kontroller tilkobling mellom OysterMouse og medfølgende USB-dongle ved å plassere USB-dongle i en USB-port på en annen PC eller MAC  (Dette for å utelukke at utfordringen ligger i softvaren på PC/datamaskinen du ønsker å koble OysterMouse til)
  • Lad OysterMouse over natten før den tas i bruk (dette skal utgangspunkt ikke være nødvendig, men det kan være ok å gjøre dette hvis det ikke er utført på produksjonen)
Lykke til!
Kenson AS